Jdi na obsah Jdi na menu
 


Brigády 2018

 

Plán Brigád 2018

STAV ..................................Brigáda................................. ......Brigádníci ...... Hodiny
SPLNĚNO 31.03.2018

Zkoušky - 31.03..2018

  1. Vedoucí zkoušek
  2. Pomocníci​
  3. Kladeč
  • Vedoucí akce - Jana Matevová
  1. V.S.
     
  2. A.Koběrská, V.Hurychová, I.Čertíková, D.Matevová, A.Hudeček, 
     
  3. P. Pohlová
  1. 5
     
  2. 3
    3
    3
    3
    3

     
  3. 3
SPLNĚNO 14.04.2018

Příprava na výstavu 14.04.2018:

      1. 08.04.2018 od 8-15:00
(hlaste se na místě 8-10:00  M.Stružíkové, 10-15:00 J.Chudé)
Úprava parkoviště pro nečleny, úklid cvičiště)

      2.   13.04.2018 od 8-10:00
(hlaste se na místě M.Stružíkové)

od 13:00 se hlaste na místě Lence Chmurové

     3.   Pomoc 12.04. na a po Výstavě s Bonitací 14.04.2018

2.+3. 
Úklid a přizpůsobení celé klubovny a jejího okolí i s příslušenstvím k podmínkám pro veřejnou akci
Zajištění sponzorů, vypůjčení stanů, vytištění tiskopisů, zajištění výstavních kolíků.
Areál a okolí - sekání trávy, přivezení, postavení stanů a lavic, vytvoření zázemí pro rozhodčího se zapisovatelem, postavení tréninkového a výstavního kruhu, odnesení a uložení překážek, objednáni mobilních toalet, pověšení sáčků, pytlů na trus a odpadky. Sběr trusu kolem celého areálu, na cvičáku,výroba a vyvěšení směrovek na akci, pověšení sponzorských bannerů.
Ceny pro účastníky- poháry : objednání, přivezení, vytvoření sponzorských a darovacích smluv, nachystání do tašek, popsáni jednotlivých pytlů krmiva dle kategorie a výsledku.
Administrativa-příjem přihlášek a financí + jejich kompletace, vytvoření katalogů, vypsání soupisek, bonitačních karet, výstavních karet. Zapisování výsledků, prezentace a přejímka
Občerstvení-uvaření guláše, vytvoření a vyvěšení ceníku, nákup a dovoz potravin, jeho prodej.
Ostatní: nákup patron, střelec, zapůjčení vařičů, zajištění ozvučení, vyprání a vyžehlení startovních čísel + výroba chybějících.
Úklid po akci: Vše na své místo, vrácení vypůjčených věcí, vynesení odpadu, vrácení neprodaného zboží, administrativa vůči ČKNO a vyúčtování klubu.

  • Vedoucí akce - Lenka Chmurová
  1. S.Sležková, M.Prieložný + syn,
    J.Chudá

     
  2.  A.Koběrská, L.Chmurová, V.Hurychová, A.Hudeček, M.Grabaczová,
    M.Ott,
    M.Pohl,
    I.Čertíková,
    T.Kokeš

     
  3. L.Chmurová, A.Koběrská, I.Čertíková,
    V.S.
    , A.Gřegořová,
    M.Grabaczová, 
    S.Sležková, D.Matevová,
    E.Smelíková, 
    V. Hurychová,
    M.Ott,
    A.Hudeček,
    T.Kokeš,
    M.Pohl,
    M.Knejzlík,

    Nečleni:
    M.Ivánková, G.Barburská,
    P.Uhlíř




 

  1. 2
    4+4

    4
     
  2. + 3.
    X
    12
    7
    X
    8
    17,5
    10
    3
    3
    3
    9
    ?
    4
    3
    1

 

Výměna zámků / oprava dveří - uzávěrka 10.04.2018:
V kotcích je třeba opravit dveře, vyměnit zámky apod., pokud se chce někdo ujmout této činnosti v rámci brigády, prosím, kontaktujte do 10.04.2018 Jolanu Chudou.
Pokud se o brigádu nikdo nepřihlásí bude se muset objednat placená síla.

  • Dále se budou měnit zámky v celém areálu KK.
  1. ​​Opravy dveří - Vedoucí akce Jana Matevová
  2. Výměna zámků - Vedoucí akce Monika Grabaczová
  1. Placená síla
  2. Placená síla
 
SPLNĚNO 26.04.2018

Úklid v kotcích - termín od 15.04.2018 - 22.04.2018
Je třeba vyklidit veškeré harampádí a zbytečnosti, které jsou v kotcích, nad kotci a okolí.
Každý si nad svým kotcem, ve svém kotci apod.vyklidí sám na jednu hromadu u popelnic, v případě nezájmu nepořádek vyklidí zájemci k popelnicím před kotci a do 3 dnů v rámci brigádnických hodin se odpad vyveze do OZO. 

 

  • Vedoucí akce Monika Grabaczová

1. Úklid splněn- 22.04.2018
M.Grabaczová, J.Chudá


2. Úklid a vysávání
se bude konat 25.04.2018 
J.Chudá, J.Matevová, L.Chmurová, M.Stružíková, A.Hudeček

3. Vyvezení do OZA
J.Matevová, M.Stružíková, J.Chudá

 
 

Opravy překážek

  1. Natáhnutí koberce na A.
  2. Zbroušení koroze
  3. Nátěr překážek
  4. Zpevnění žebříků
  • Vedoucí akce Monika Grabaczová
  1.  
  2. M.Grabaczová
  3.  
  4.  
  1. .
  2. 8
  3. .
  4.  
SPLNĚNO 07.04.2018 Zkoušky - 07.04.2018
  1. Vedoucí zkoušek
  2. Pomocníci​
  3. Kladeč​

 

  • Vedoucí akce - Dagmar Exnerová

 

  1. D.Matevová
     
  2. K.Žywiaková, V.Hurychová, L.Chmurová, M.Grabaczová
     
  3. Nečlen​

 

  1. 5
     
  2. 3
    3
    3
    3

     
  3. 0
  Zkoušky - 19.05.2018
  1. Vedoucí zkoušek
  2. Pomocníci
  3. Kladeč
  • Vedoucí akce - Lenka Chmurová
  1. A.Gregořová
  2. E. Smelíková
    V.Traganová
  3. x

 

  1. 7
  2. 4
    3
  3. x
  Opravy kotců - 
  1. Betony u žlabů (05.-06.05.2018)
  2. Zpevnění přepážek (plechů) mezi kotci
  3. Oprava/výměna pletiv
  4. Nátěr pletiv
  5. Škrábání a nátěr stěn pravá část
  6. Škrábání a nátěr stěn levá část

 

  • Vedoucí akce M.Stružíková a M.Grabaczová
 
  1. M.Stružíková + placená síla
  2.  
  3.  
  4.  
  5. p.Průša(K.Gadlinová)
  6.  
 
SPLNĚNO
08.05.2018
  1. Smontování  zahradního  domku

zahradni-domek-g21-gah-429-0.jpg.big.jpg
Neděle 06.05.2018 od 8:00-14:00 hod

       2. Podlaha v domku
           Zajištění materiálu, dovoz materiálu,
Položení podlahy /nařezání, zasypaní, položení)

  • Vedoucí akce Monika Grabaczová
  1. M.Grabaczová
    M.Ott
    T.Kokeš
    M.Miklas(J.Miklasová)
    V.Černík
    P.Dedek (J.Chudá)

     
  2. M.Grabaczová
    J.Matevová
    A.Hudeček
    M.Ott

 

  1. 4
    6
    5
    6
    5
    6

     
  2. Zajištění
    Dovoz
    Dovoz
    4


     

 

Organizované brigády:

  1. 22.04.2018 / 08:00-12:00
    Okopávání a nátěr plotu, oprava nářadí
  2. 05.-06.05.2018 / 8:00-12:00
    Nátěr sloupků
  3. 20.05.2018 / ​09-12:00
    Úklid skladu
  • Vedoucí akce M.Stružíková a J.Chudá
  1.  SPLNĚNO 22.4.2018
    P.Chmúra, 
    J.Chudá, M.Stružíková

    p.Průša(K.Gadlinová),
     
  2. SPLNĚNO 06.05.2018
    K.Žywiaková
    J.Miklasová

     
  3. SPLNĚNO 20.05.2018
    J.Chudá
    J.Matevová
 
SPLNĚNO

Brány:

  1. Nátěr velké brány u kotců
  2. Prodloužení velké brány u kotců
  3. Instalace branky u tújí
  1. D.Exnerová
  2. P.Dedek (J.Chudá)
    P.Exner.(D.Exnerová)
  3. P.Dedek (J.Chudá)
  1. 3+3
  2. ?
    ?
  3. ?
 

Traktor:

  1. Údržba, oprava, svařování aj.
  2. Sekání
  1. P.Dedek (J.Chudá)
  2. A.Hudeček
 
:) Dary klubu našich členů:
  1. Tvorba webových stránek
  2. Štěrk na parkoviště
  3. Tvorba a tisk katalogů k výstavě a bonitaci
  4. Tvorba a tisk výstavních karet
  5. Finanční dar klubu (k Výstavě 14.04.2018)
  6. Antibak. respirátory, Dezinfekce, Rukavice
  7. Tvorba a výroba informačních cedulí 
  1. M.Grabaczová
  2. M.Knejzlík
  3. V.S.
  4. M.Grabaczová
  5. A.Koběrská
  6. J.Vadas
  7. L.Kaločová
 


 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

KK Ostrava Poruba - Poděkování k Výstavě a Bonitaci NO

Dne 14.4. 2018 se po několikaleté pauze na našem cvičáku uskutečnila významná chovatelská akce pro německé ovčáky a jejich majitele.
Pořadatelská organizace a především její členové připravili vynikající podmínky pro pořádání výstavy a bonitace NO za což jim patří velká pochvala a poděkování. Bez vás všech by se to nepovedlo :)
Děkuji Andrejce Koběrské, Ivetě Čertíkové, Veronice Smějové, Andrejce Gřegořové, Monice Grabaczové, Gabce Barburské, Sylvě Sležkové, Denise Matevové, Evě Smelíkové, Monice Ivánkové, Věře Hurychové, Mirkovi Ottovi, Adamu Hudečkovi, Tomáši Kokešovi, Matesu Pohlovi, Miloslavu Knejzlíkovi,Pavlu Uhlířovi.
Na výstavu se přihlásilo 81 vystavovatelů a na bonitaci nastoupilo 13 psů. Všem zúčastněným děkuji za sportovní vystupování a přeji jim hodně štěstí v další práci se svými čtyřnohými kamarády.
Musím zde poděkovat i panu rozhodčímu Víťovi Fialovi, OPCH Jirkovi Seberovi a figurantu Kájovi Mellarovi, kteří svým profesionálním přístupem výrazně pomohli k pohodovému a hladkému průběhu celé akce.
Samozřejmostí je i poděkovat našim sponzorům, kteří byli ochotni podpořit naše německé ovčáky a přispěli svými dary. Děkuji firmě Homola,a.s., Twiko, Nativia, Bauer poháry, Giom, autodoprava Schubert, účetní firma Andrea Koběrská.
Jsem ráda, že se akce povedla, že nám přálo počasí a že jsou lidi, kteří rádi pomohli při uspořádání takovéto velké akce.
Byli jste úžasní :) :) :) Velmi si vaší pomoci vážím, Lenka Chmurová.

M.G.

KK Ostrava Poruba - Zapojují se i nečlenové

I tento rok k údržbě cvičáku a opravám traktoru se zapojili ruce nečlena Petra Dedka :)
k další údržbě v podobě např. prodloužení plotu u brány ke kotcům a posekání stromu ruce Petra Exnera :)

M.G.

KK Ostrava Poruba - Posekané cvičiště

12.04.2018
Za řádně a ukázkově posekané cvičiště připravující se na Výstavu děkujeme Adamu Hudečkovi :)

M.G.

KK Ostrava Poruba - Brigáda k Výstavě

08.04.2018
Účast na dnešní brigádě k přípravě Výstavy byla opravdu smutná :/.
Co se týče zájmu o pomoc a informovanost, je třeba se zamyslet, jde přece o veřejnou akci a vizitku našeho klubu.
Díky patří Výboru - Janě Matevové, Dagmar Exnerové, Jolaně Chudé, Markétě Stružíkové a brigádníkům Sylvě Sležkové s Milanem Prieložným. Foto z Brigády naleznete v Galerii.

M.G.